e - ανταποκριτής

Θέλετε να φτάσουν τα καλά νέα παντού;
Αγαπάτε την πόλη, το χωριό, τη γειτονιά σας;
Θέλετε να σας δώσουν περισσότερη σημασία;
Θέλετε μήπως να εκφράσετε τη διαμαρτυρία και το παράπονο σας;
Γίνετε e-ανταποκριτές.
Στείλτε μας ειδήσεις, κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο.

Φόρμα

 

Νέο ελεγκτικό σύστημα για τα νωπά οπωροκηπευτικά από την Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά

31/10/2013
Μετά από πρόσκληση της Δ/νσης Αγρoτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Πειραιά προς τις επιχειρήσεις που διακινούν νωπά οπωροκηπευτικά από τον Πειραιά πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2013 με κύριο θέμα την υιοθέτηση του νέου ελεγκτικού συστήματος στα νωπά οπωροκηπευτικά. Σκοπός της συνάντησης αυτής ήταν να παρουσιαστεί το νέο σύστημα ελέγχων στα νωπά οπωροκηπευτικά, το οποίο θα αρχίσει να εφαρμόζεται από 4 Νοεμβρίου 2013 και να διευκρινιστούν ορισμένα σημεία σχετικά με την εφαρμογή του νέου συστήματος και τη συμμόρφωση των επιχειρήσεων, να υποβληθούν ερωτήματα και να συζητηθούν προτάσεις για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της νέας διαδικασίας.

Στην εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο της Κεντρικής Αγοράς Αθηνών (Κ.Α.Α.) στον Αγ. Ιωάννη Ρέντη, παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από 35 επιχειρήσεις του κλάδου εμπορίας νωπών οπωροκηπευτικών καθώς και ο  πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Κ.Α.Α. κος Νίκος Καλόγρης. Αρχικά, παρουσιάστηκαν από την υπηρεσία μας τόσο η νομοθετική βάση των νέων ελέγχων, τα σημεία που τροποποιούνται σε σχέση με το ισχύον καθεστώς, η νέα διεργασία του ελέγχου, καθώς και οι νέες απαιτήσεις στο σύστημα διακίνησης των νωπών οπωροκηπευτικών ώστε οι επίσημοι έλεγχοι να εφαρμόζονται με αποτελεσματικότητα και ταχύτητα, δεδομένου ότι αφορούν προϊόντα ευαλλοίωτα, μικρής συντηρησιμότητας.

Στο τέλος της παρουσίασης, δόθηκε η ευκαιρία να διευκρινιστούν απορίες και να συζητηθούν οι πιθανές δυσκολίες που θα προκύψουν από την εφαρμογή του νέου συστήματος. Καταγράφηκαν όλα τα σημεία που επισημάνθηκαν από τους εμπόρους και προτάθηκαν λύσεις ώστε να μην διαταραχθεί άσκοπα η ομαλή λειτουργία της αγοράς. Ιδιαίτερα τονίστηκε ότι κοινός στόχος όλων είναι ο καταναλωτής, ο οποίος έχει δικαίωμα στην ορθή πληροφόρηση, στην επιλογή και να απολαμβάνει ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, επισημάνθηκε  από όλους τους συμμετέχοντες ότι εκτός από μια καλά συντονισμένη διαδικασία, βασική προϋπόθεση είναι η συνεργασία και η άμεση επικοινωνία ανάμεσα στους εμπόρους και την υπηρεσία μας, ως επίσημη αρχή ελέγχου.

Μέσα από αυτή τη συνάντηση δόθηκε και η ευκαιρία να συζητηθούν γενικότερα προβλήματα και οι ανησυχίες των επιχειρήσεων σε σχέση με τη διευκόλυνση του εμπορίου και την εξωστρέφεια στην παρούσα οικονομική κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση, τονίστηκε ότι η υπηρεσία μας στέκεται και θα σταθεί αρωγός στις επιχειρήσεις οι οποίες συμμορφώνονται με τους κοινοτικούς κανονισμούς και την εθνική μας νομοθεσία, ενώ η ποιότητα των προϊόντων και η ασφάλεια του καταναλωτή είναι αδιαμφισβήτητη.

Με αφορμή της συνάντησης αυτής, ο Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά κ. Στέφανος Χρήστου δήλωσε: «Όλες οι επιχειρήσεις και ιδιαίτερα εκείνες που προσφέρουν υπηρεσίες που σχετίζονται με την υγεία και ασφάλεια των καταναλωτών, οφείλουν να είναι ενήμερες και να τηρούν κατά γράμμα τις προβλεπόμενες από τον νόμο προϋποθέσεις. Θέλω να τονίσω ότι η Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά είναι αρωγός και συμπαραστάτης της υγιούς επιχειρηματικότητας αλλά σε ότι αφορά τη δημόσια υγεία δεν πρόκειται να κάνουμε ούτε ένα βήμα πίσω και όποιος δεν τηρεί το νόμο θα υφίσταται και τις συνέπειες».
 

Το βήμα του Αιρετού

Κυριάκο πάρε γόμα και σβήσε!
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των ΟΤΑ στην άσκηση πολιτιστικής πολιτικής
Πετύχαμε πολλά, είμαστε βέβαιοι ότι και η αυριανή ημέρα θα είναι καλύτερη από την σημερινή



Λίστα Επικοινωνίας

Γραφτείτε στη λίστα επικοινωνίας για να σας στέλνουμε τα νέα μας
rss