Σαβ, 20 Απρ 2024
Αρχική  > Τουρισμός - Περιβάλλον  > Τουρισμός

Περιφέρεια Αττικής:Παρουσίαση του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής

28/5/2013
Αθήνα, 27 Μαΐου 2013. “The greatest live of your life”. Με αυτό το αντιπροσωπευτικό slogan έκλεισε η παρουσίαση του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία σήμερα, στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, στην ομιλία του τόνισε ότι «Δύο είναι οι στόχοι του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, να καταστήσουμε την Αττική και τα Νησιά της ως έναν από τους ελκυστικότερους προορισμούς στην Ευρώπη αλλά και να ενισχύσουμε τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό, δίνοντας και από αυτό το μετερίζι τη μάχη μας με τον χειρότερο εφιάλτη που ζει ο λαός μας, την ανεργία».

Στην εκδήλωση, την οποία τίμησε με την παρουσία της η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, παρέστησαν Θεσμικοί Φορείς, Εκπρόσωποι Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ και Β’ βαθμού, καθώς και εκπρόσωποι Διεθνών και Ελληνικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Σκοπός του Προγράμματος είναι να καταστήσει την Περιφέρεια Αττικής έναν από τους ελκυστικότερους city break προορισμούς, αναδεικνύοντας το Τουριστικό Προϊόν της με στοχευμένες δράσεις, χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας και προβάλλοντάς το με τον βέλτιστο τρόπο σε σημαντικές τουριστικές αγορές όπως η Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ρωσία κ.ά.

Σημαντικό μέρος του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί το Τουριστικό Portal της Περιφέρειας Αττικής (www.athensattica.com και www.athensattica.gr), μια σύγχρονη σχεδιαστικά διαδικτυακή πύλη, που καθίσταται ζωντανή πηγή πληροφόρησης και έρχεται να καλύψει την ανάγκη των τουριστών να αντλούν πληροφορίες για το ταξίδι τους στην Αττική.

Όσον αφορά στην προώθηση του portal, χρησιμοποιήθηκαν στοχευμένες banner καμπάνιες και ειδική SEM καμπάνια στο Google, παρουσία της Περιφέρειας Αττικής σε όλα τα ευρέως διαδεδομένα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπως Facebook, Pinterest και Instagram, δικό της κανάλι στο youtube, ενώ παράλληλα έχει ήδη ξεκινήσει υλοποίηση ενός smart phone app, το οποίο ο επισκέπτης θα μπορεί να κατεβάσει δωρεάν στο κινητό του.
Ειδικά για το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής δημιουργήθηκαν 11 θεματικές διαφημιστικές ταινίες σε 6 γλώσσες και 11 καταχωρήσεις, που παρουσιάζουν με τον καλύτερο τρόπο την ευρεία γκάμα διαθέσιμων ταξιδιωτικών εμπειριών που ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει στην Αττική και στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Η προβολή των ταινιών έγινε από το Travel Channel, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό κανάλι του πλανήτη, το οποίο δημιούργησε 5 οδοιπορικά τηλεοπτικά σποτ που το αναδεικνύουν.

Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει και άλλες σημαντικές ενέργειες, όπως είναι τα ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και tour operators, με σκοπό να δημιουργηθεί ισχυρό δίκτυο συμμαχιών για την προβολή της Περιφέρειας. Παράλληλα, το Πρόγραμμα ενισχύεται από σειρά εκδηλώσεων στην Αθήνα με σκοπό την αναβάθμιση του Κλασικού Μαραθωνίου. Τέλος, ενέργειες όπως η συμμετοχή της Περιφέρειας -σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων- στην διοργάνωση του Festival Αργοσαρωνικού, στοχεύουν στην ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης στα νησιά της Περιφέρειας.

Η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία τίμησε με την παρουσία της την εκδήλωση, δήλωσε: «Ο τουρισμός αποτελεί μέγιστη εθνική υπόθεση. Ένα από τα βασικά μέσα εξόδου της χώρας από την κρίση. Έχει τη δυνατότητα να γίνει το μεγαλύτερο συγκριτικό πλεονέκτημα για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Οι φυσικές ομορφιές της πατρίδας μας, σε συνδυασμό με την ελληνική φιλοξενία, το επίπεδο των επαγγελματιών του τουρισμού, αλλά και το ιστορικό και πολιτισμικό παρελθόν της χώρας, αποτελούν σημαντικά στοιχεία για να καταστήσουν τον τουρισμό ένα ισχυρό όπλο ανάπτυξης. Οι Περιφέρειες και οι Δήμοι μπορούν και πρέπει να είναι παρόντες στον δύσκολο αυτό δρόμο».

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, επεσήμανε ότι «η συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής με το Δήμο Αθηναίων αλλά και τους άλλους Δήμους της Αττικής στον τομέα του τουρισμού θα αλλάξει άρδην την εικόνα της Αθήνας στο εξωτερικό, την οποία έχουν αμαυρώσει πολλά ξένα μέσα ενημέρωσης».

Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, κατά την παρουσίαση του Προγράμματος, τόνισε τη σημαντικότητα του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής: «Το Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής, με τις δράσεις που περιλαμβάνει, φιλοδοξεί να κατατάξει την Αττική και τα νησιά της ανάμεσα στους top 10 city break προορισμούς, να επιτύχει επέκταση της Τουριστικής Περιόδου πέρα από τους καλοκαιρινούς μήνες προς εξασφάλιση επιπλέον τουριστικού κεφαλαίου και να αναδείξει την πληθώρα των ενδιαφερόντων που προσφέρει το σύνολο της Περιφέρειας, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό».

Τέλος, ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της McCann Athens, κ. Πάνος Βατσής, κλείνοντας την παρουσίαση με την ανάλυση των δράσεων και των μέχρι τώρα αποτελεσμάτων του Προγράμματος, σημείωσε: «Με στοχευμένη επικοινωνία, η Περιφέρεια Αττικής προβάλλεται με τον σωστό τρόπο στις χώρες-στόχος, μια σημαντική επένδυση τα πρώτα αποτελέσματα της οποίας καταδεικνύουν ότι αποδίδει. Το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής έχει στόχο να στρέψει τα βλέμματα όσων προγραμματίζουν διακοπές, πάνω στην Αττική και τα νησιά της, ώστε να λάμψουν ξανά στο Πάνθεον των Τουριστικών προορισμών».