Δευ, 01 Ιουλ 2024
Αρχική  > Δήμοι

Αγγελούδης: “Δεν έχει πλυθεί ποτέ η Θεσσαλονίκη, λυπάμαι που το 2023 πρέπει να μιλάω για τέτοια πράγματα”

8/11/2023

Ο εκλεγμένος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης μίλησε στην εκπομπή του ΕΡΤNEWS «Στο Κέντρο» και τον Γιώργο Κουβαρά.

«Δεν ήταν η μία νίκη του συνδυασμού “Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη” ή εμού προσωπικά. Ήταν μία νίκη των πολιτών της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι ήθελαν να έχουν μία επιλογή πάνω από κόμματα, μία επιλογή που να εκφράζει τους πολίτες. Και σε μένα έλαχε η αγαθή τύχη να εκπροσωπήσω αυτή την αντίληψη των πολιτών της πόλης», επισήμανε ο κ. Αγγελούδης ερωτηθείς αν η διαφορετική κομματική προέλευση που έχει από την κυβέρνηση θα επηρεάσει τη σχέση με την κεντρική εξουσία.

 

Ενώ πρόσθεσε, αναφορικά με την προέλευσή του: «Όλοι οι άνθρωποι έχουν την προέλευσή τους στην πολιτική, όλοι μπορούν να αυτοπροσδιορίζονται με τις πολιτικές τους επιλογές. Και αυτό είναι και το ζητούμενο: Να έχουμε πολιτικοποιημένους ανθρώπους, σκεπτόμενους ανθρώπους. Η αυτοδιοίκηση όμως πρέπει να βρει ξανά το νήμα με τους πολίτες και με την κεντρική εξουσία σε ένα διαφορετικό επίπεδο, σε ένα διαφορετικό πολιτικό περιβάλλον»

 

Τι είπε για την καθαριότητα

 

Για το φλέγον ζήτημα της καθαριότητας, ο κ. Αγγελούδης είπέ πως χρειάζεται «άμεση αναδιάρθρωση, η οποία ήδη έχει ξεκινήσει, των υπηρεσιών καθαριότητας με ένα προσωπικό που μαθαίνω ότι είναι χρεωμένο στα 1.200 άτομα και υπηρετούν αυτή τη στιγμή στα 500. Άμεσο αίτημα προς τους αρμόδιους υπουργούς και την κυβέρνηση για άμεση χρηματοδότηση, την οποία θα παρακαλούσα να έχω το συντομότερο δυνατό, τον Γενάρη. Εφόσον αυτό συμβεί, σας λέω ότι στους επόμενους μήνες η διαφορά θα είναι ορατή. Έχουμε την ανάγκη να δούμε καινούργια μηχανήματα.

Η πόλη δεν έχει πλυθεί ποτέ. Στα πεζοδρόμια, στους κάδους και στους δρόμους δεν έχει υπάρξει ποτέ ένα πρόγραμμα σκουπίσματος της πόλης. Λυπάμαι που το 2023 πρέπει να μιλάω για τέτοια πράγματα. Λοιπόν, σε ό, τι αφορά το μάνατζμεντ, την αναδιάρθρωση, το συντονισμό, το πρόγραμμα και όλα αυτά, θα είμαστε έτοιμοι το Γενάρη. Θα αναμένω και την κάλυψη την οικονομική, εφόσον δεν τη δω από την απερχόμενη διοίκηση, προκειμένου να ξεκινήσω με ένα σχέδιο ορατό και συγκεκριμένο».

Αναφορικά με τον κυκλοφοριακό, σημείωσε:

 

«Αυτή τη στιγμή από τον Δήμο της Θεσσαλονίκης διέρχονται 100 με 140 χιλιάδες αυτοκίνητα ημερησίως. Αυτό δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί παρά έχοντας γρήγορα το μετρό και γρήγορα μία δεύτερη υποδομή όπως αυτή. Η θέση μας προεκλογικά ήταν ότι το πλάνο θα έπρεπε να ξεκινήσει με την ολοκλήρωση του μετρό. Σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις που είχαμε μέχρι τότε, θα ήταν το 2024 έτοιμο. Θέλω να πιστεύω ότι αυτή η θέση ήταν μια θέση βιώσιμη.

Από τη στιγμή που για διάφορους λόγους αυτό δεν μπορεί να γίνει, είμαι υποχρεωμένος να δουλέψω ώστε με τους συμπολίτες μου να είμαι συμπαραστάτης στα προβλήματα ενός έργου που δεν είναι έργο του Δήμου.
Είναι ένα έργο της κεντρικής κυβέρνησης και όχι του Δήμου Θεσσαλονίκης. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνω ό,τι μπορώ για τους πολίτες της πόλης, από τη στιγμή που η πρότασή μας δεν γίνεται δεκτή».

 

Για το γήπεδο του ΠΑΟΚ, ανέφερε:

 

«Προϋπόθεση για τη δημιουργία του είναι το να αποφασίσει η ομάδα ότι το ξεκινάει. Υπάρχει μια ειλημμένη απόφαση, υπάρχει μια προχωρημένη μελετητική ωρίμανση αυτής της προσπάθειας. Άρα με την επανέναρξη. Θα πρέπει να είμαι αρωγός σε όλα.

Και εδώ να πω και κάτι. Ο ΠΑΟΚ που τώρα έχει την ωριμότητα, αλλά και ο Άρης, ο Ηρακλής, οι οποίοι διεκδικούν υποδομές, θα πρέπει να γίνει σαφές ότι θα πρέπει να τύχουν της υποστήριξης της αντίστοιχης του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ και του Ολυμπιακού σε ότι αφορά την οικονομική υποστήριξη. Νομίζω πως δύο μέτρα και δύο σταθμά σε ότι αφορά τα θέματα της Θεσσαλονίκης και δη της αθλητικής Θεσσαλονίκης ανήκουν στο παρελθόν».

thes.gr