Πεμ, 04 Ιουλ 2024
Αρχική  > Πολιτική - Οικονομία - Διεθνή

Δημόσιες Συμβάσεις: Πως υποστηρίζονται οι Φορείς κατά τη διάρκεια του lockdown

12/11/2020

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με έγγραφο προς τις Αναθέτουσες Αρχές, τους Αναθέτοντας Φορείς και τους Οικονομικούς Φορείς, παρείχε αναλυτική ενημέρωση για την υποστήριξη των συστημάτων Δημοσίων Συμβάσεων κατά το διάστημα ισχύος των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού.

Ειδικότερα, η Διεύθυνση Διαχείρισης, Ανάπτυξης και Υποστήριξης ΕΣΗΔΗΣ δεν θα δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις στα σχετικά τηλέφωνα Υποστήριξης (HelpDesk) 213 15 14 528, 213 15 14 529, 213 15 14 403 και 213 15 14 194. 

Η υποστήριξη των χρηστών συνεχίζεται απρόσκοπτα μέσω της αποστολής των αιτημάτων για βοήθεια στις κάτωθι διευθύνσεις ηλεκτρονικών ταχυδρομείων ή/και διεύθυνση Skype.

Σε περίπτωση επειγόντων αιτημάτων όπως σφάλματα κατά την προσπάθεια υποβολής προσφοράς σε διαγωνισμό του οποίου η καταληκτική ημερομηνία και ώρα υποβολής εκπνέει σύντομα, πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να δηλώνουν αριθμό τηλεφώνου ή άλλα στοιχεία επικοινωνίας ώστε αρμόδια στελέχη να επικοινωνούν μαζί τους μέσω τηλεφώνου, Skype, Google meeting ή/και Microsoft Teams meeting.

Επίσης, η ανωτέρω Διεύθυνση για το ίδιο χρονικό διάστημα αναστέλλει κάθε δια ζώσης εκπαιδευτική - επιμορφωτική δραστηριότητα. Την συγκεκριμένη περίοδο θα παρέχονται εκπαιδεύσεις μέσω τηλεδιάσκεψης (ePresence, skype, Google meeting, Microsoft Teams meeting) κυρίως για επείγουσες διαδικασίες που έχουν προθεσμίες εντός του διαστήματος ισχύος των μέτρων.

 

I) ΕΣΗΔΗΣ – Προμήθειες και Υπηρεσίες (Goods and Services – “GS”)

- Γραφείο Τεχνικής Υποστήριξης Εφαρμογής και Χρηστών για το ΕΣΗΔΗΣ Προμήθειες και Υπηρεσίες (GS Help Desk) Αναθετουσών Αρχών/Αναθετόντων Φορέων:

eMail: [email protected]

- Γραφείο Τεχνικής Υποστήριξης Εφαρμογής και Χρηστών για το ΕΣΗΔΗΣ Προμήθειες και Υπηρεσίες (GS Help Desk) Οικονομικών Φορέων:

eMail: [email protected],

Skype: ΕΣΗΔΗΣ_NEPPS_Promitheus_HelpDesk_1

- Γραφείο Διαχείρισης Χρηστών για το ΕΣΗΔΗΣ Προμήθειες και Υπηρεσίες (GS User Management) Αναθετουσών Αρχών/Αναθετόντων Φορέων και Οικονομικών Φορέων (εγγραφές και κωδικοί πρόσβασης)

eMail: [email protected]

- Γραφείο Εκπαιδεύσεων Χρηστών για το ΕΣΗΔΗΣ Προμήθειες και Υπηρεσίες (GS Economic Operator/Vendor Training)

Τα αιτήματα για εκπαίδευση

- Αναθετουσών Αρχών / Φορέων θα υποβάλλονται στο eMail: [email protected]

- Οικονομικών Φορέων θα υποβάλλονται στο eMail: [email protected]

II) ΚΗΜΔΗΣ

- Γραφείο Υποστήριξης Εφαρμογής και Χρηστών ΚΗΜΔΗΣ (ΚΗΜΔΗΣ Help Desk)

Χρησιμοποιήστε τη σχετική φόρμα υποβολής ερωτημάτων εντός της εφαρμογής ΚΗΜΔΗΣ, αφού έχετε πρώτα συνδεθεί (login) σε αυτή. Εναλλακτικά, και μόνο στην περίπτωση αδυναμίας πρόσβασης χρησιμοποιήστε το eMail [email protected]

III) Promitheus ESPDint (σύνταξη και διαχείριση eΕΕΕΣ/eΤΕΥΔ)

- Γραφείο Υποστήριξης Εφαρμογής και Χρηστών της εφαρμογής Promitheus ESPDint του ΕΣΗΔΗΣ Αναθετουσών Αρχών/Αναθετόντων Φορέων και Οικονομικών Φορέων (ESPDint HelpDesk):

eMail: [email protected]