Δευ, 01 Ιουλ 2024
Αρχική  > Περιφέρειες

Ο Φραπές και ο μ@@@@@ς παραλίγο σήμα κατατεθέν της Θεσσαλονίκης

13/9/2023
Ένα διαφημιστικό σποτ με έναν φραπέ και έναν μαλ@@@ σε διαφημιστικό σποτ  στο FB για τη Θεσσαλονίκη το οποίο και κατέβηκε στη συνέχεια ήταν η αφορμή για να ξεσπάσουν αντιδράσεις.
 
 Στο βίντεο που στη συνέχεια κατέβηκε ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει, μεταξύ άλλων, ότι αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μαλ… και τον φραπέ.

 

 
Η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (και αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας) Βούλα Πατουλίδου μίλησε στον ρ/σ Status 107,7 αναφέροντας ότι εκείνη το βρήκε χιουμοριστικό, ότι δεν ήταν η κεντρική καμπάνια τουρισμού και ότι ήταν ένα reel που όπως ανέβηκε κατέβηκε, ωστόσο στη συνέχεια το υπερασπίστηκε, λέγοντας χαρακτηριστικά:
 
«Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά».
 
Και πρόσθεσε παρακάτω: «Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Η αισθητική η δική μου μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων. Όλο το υπόλοιπο, έχοντας όλες αυτές τις γλυκές ιστορίες του φραπέ…».
 
«Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης»