Τετ, 03 Ιουλ 2024
Αρχική  > Πολιτική - Οικονομία - Διεθνή

Ψήφος Ελλήνων εξωτερικού: Προσφορές για 3 εκατομμύρια έως 21 και 23 Δεκεμβρίου

17/12/2020

Δύο Προσκλήσεις κατάθεσης οικονομικών προσφορών, που αφορούν την καμπάνια ενημέρωσης για την ψήφο των Ελλήνων στο εξωτερικό, έχει εκδώσει το Υπουργείο Εσωτερικών, με προθεσμίες που λήγουν την επόμενη εβδομάδα και εκτιμώμενο κόστος έως 3.000.000,00 ευρώ.

 

Η 1η Πρόσκληση (αριθμ. 87635/14.12.2020) έχει ως αντικείμενο την «παροχή υπηρεσιών υλοποίησης (επικοινωνιακός σχεδιασμός – παραγωγή επικοινωνιακού και εντύπου υλικού) της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας».

Το εκτιμώμενο κόστος ορίζεται έως 300.000,00 €, συμπεριλαμβανόμενου Φ.Π.Α. 24%.

Η προθεσμία κατάθεσης προσφορών λήγει τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 14.30.

Το έργο θα πρέπει να υλοποιηθεί εντός 2 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης, σύμφωνα με τις οδηγίες της αναθέτουσας αρχής (Υπουργείο Εσωτερικών) και το παρακάτω χρονοδιάγραμμα υλοποίησης:

 

Παραδοτέα

Ενδεικτικές προθεσμίες παράδοσης

1

Στρατηγική Επικοινωνίας

10 ημέρες

από την υπογραφή της σύμβασης

2

Επικοινωνιακό υλικό

(όπως τηλεοπτικά σποτ, ραδιοφωνικά σποτ, τελικές μακέτες καταχωρήσεων σε έντυπα ΜΜΕ, internet banners και επικοινωνιακά υλικά διαδικτυακής προβολής, mini videos για τα social media)

20 ημέρες

από την υπογραφή της σύμβασης

3

Έντυπο υλικό / Αφίσες

15 ημέρες

από την υπογραφή της σύμβασης

 

 

Η 2η  Πρόσκληση (αριθμ. 87641/14.12.2020) αφορά την «παροχή υπηρεσιών υλοποίησης (δράσεις και υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης) της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας».

Το εκτιμώμενο κόστος αυτής ορίζεται έως 2.700.000,00 €, συμπεριλαμβανόμενου Φ.Π.Α. 24%.

Η προθεσμία κατάθεσης προσφορών λήγει την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 14.30.

Οι δράσεις και υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα πρέπει κατ’ ελάχιστον να περιλαμβάνουν: 1) Αγορά από τηλεοπτικούς σταθμούς, που εκπέμπουν δορυφορικά νόμιμα εκτός επικρατείας που παρακολουθούν οι κάτοικοι εκτός Ελλάδας, τηλεοπτικού/διαφημιστικού χρόνου για την προβολή του διαφημιστικού μηνύματος. 2) Αγορά από (συμπεριλαμβανομένων διαδικτυακούς) ραδιοφωνικούς σταθμούς της ομογένειας διαφημιστικού χρόνου για την προβολή του ραδιοφωνικού μηνύματος.  3) Αγορά χώρου σε ομογενειακά έντυπα (εφημερίδες / περιοδικά) με μεγάλη κυκλοφορία για καταχώριση του διαφήμισης. 4) Αγορά χώρου σε site με μεγάλη επισκεψιμότητα Ελλήνων εκτός επικρατείας για καταχώριση του υλικού προβολής. 5) Διαφημίσεις σε Social Media σε ειδικά κοινά στο σύνολο των γεωγραφικών περιοχών δράσης.

Ο Ανάδοχος σε τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς και πριν την έναρξη της εκστρατείας ενημέρωσης, θα ενημερώνει για την εξέλιξη του έργου την Ειδική Διακομματική Επιτροπή του ν.4648/2019 σε τόπο και χρόνο συνεδριάσεων που θα καθοριστούν από κοινού.

Το έργο θα υλοποιηθεί εντός 2 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης, σύμφωνα με τις οδηγίες της αναθέτουσας αρχής (Υπουργείο Εσωτερικών) και το παρακάτω χρονοδιάγραμμα υλοποίησης:

Παραδοτέα

Ενδεικτικές προθεσμίες παράδοσης

Πραγματοποίηση καμπάνιας – ολοκλήρωση έργου

60 ημέρες

από την υπογραφή της σύμβασης